2026-05-08
Maj PUB Hej på Er! Nu kommer våren och sommaren är på ingång. Dags för en sista fredags-PUB innan sommaren. Ingen har dock anmält intresse för att hålla i PUB:en i maj…. Men så kan Vi inte ha det…Sten, Jan och Nisse, kommer fixa PUB:en för maj… Det blir en klassisk maträtt.Vi tror att […]